رفتن به محتوای اصلی
x

ارائه درخواست مجوز ادامه تحصيل دانشجويان دكترا و بررسي در سيستم گلستان و حذف فرم كاغذي

به :سرپرستان محترم تحصيلات تكميلي دانشكده ها و رياست محترم پرديس سمت :موضوع :اطلاع رساني در مورد ارائه درخواست مجوز ادامه تحصيل دانشجويان دكترا و بررسي در سيستم گلستان و حذف فرم كاغذي

با سلام

احتراما به استحضار مي رساند فرايند ارائه درخواست مجوز ادامه تحصيل دانشجويان دكترا در سيستم گلستان پياده سازي شده و من بعد دانشجويان محترم دكترايي كه دچار منع ثبت نام شده يا خواهند شد بايد با مراجعه به پيشخوان خدمت در سيستم گلستان درخواست خود را ارائه داده و پس از آن نيز استاد راهنما، سرپرست تحصيلات تكميلي دانشكده و مدير تحصيلات تكميلي دانشگاه  بررسي لازم، تصميم گيري شوراهاي مربوطه و اداي توضيحات را در سيستم گلستان انجام خواهند داد. تمامي مراحل بصورت الكترونيكي و در سيستم گلستان و توسط پيشخوان خدمت انجام شده و درج توضيحات و احكام در هر مرحله بصورت هامش انجام مي شود.

سيستم ارائه شده اگرچه هنوز نواقصي دارد ولي بخصوص در شرايط فعلي كه ضرورت انجام امور اداري بصورت الكترونيكي و حذف كاغذ وجود دارد تنها روش مورد قبول براي ارائه درخواست است.

دانشجويان و اساتيد محترم مي توانند از طريق گزارش 1395 از تصميم نهايي درخواست مطلع شوند. خواهشمند است دستور فرماييد اطلاع رساني لازم به كليه دانشجويان گرامي دكترا و اعضاي محترم هيات علمي آن دانشكده به عمل آيد.

فایل
پیوست اندازه
مجوز.docx 12.3 کیلوبایت

تحت نظارت وف ایرانی