رفتن به محتوای اصلی
x

کسب مقام نخست دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین‌المللی حل مسئله آمریکا

تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS ۲۰۱۹ INFORMS) مقام نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، برترین‌های نهایی مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS ۲۰۱۹ INFORMS) در نشست سالانه مؤسسه تحقیق در عملیات و علم مدیریت که معتبرترین ارگان تحقیق در عملیات (Operations Research) در دنیا است و همه ساله با حضور بیش از هفت هزار نفر از محققان و شرکت‌های بزرگ صنعتی و خدماتی برجسته از سراسر دنیا برگزار می شود، به رقابت پرداختند.

در این نشست و مسابقه علمی که ۲۰ الی ۲۳ اکتبر ۲۰۱۹ و با رقابت ۵۳ تیم از کشورهای مختلف جهان، در سیاتل آمریکا برگزار شد، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از پوریا ارسلانی (دانشجوی کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها)، محمد رئیسی نافچی (عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها) و وحید فامیل دردشتی (پژوهشگر مرکز CIRRELT کانادا) به مقام نخست این رقابت ها دست یافت.

همچنین در رقابت پوستر RAS ۲۰۱۹ این نشست بین المللی، پس از راهیابی ۱۵ پوستر به مرحله نهایی، تیم دانشکده مهندسی صنایع و سیستم ها دانشگاه صنعتی اصفهان موفق شد رتبه نخست این رقابت را نیز به خود اختصاص دهد.

مسابقات بین‌المللی حل مسئله در حوزه حمل و نقل ریلی (RAS ۲۰۱۹ INFORMS) از سال ۲۰۱۰ و به صورت سالیانه برگزار می‌ شود و این برای اولین بار است که یک تیم از دانشگاه‌های ایران موفق به کسب چنین مقامی در مسابقات با این سطح می‌شود.

تحت نظارت وف ایرانی